pátek 9. června 2017

Perfektně strávený den

Nevím jak si představujete perfektně strávený den vy (a můžete mi to napsat do komentářů), ale ten můj vypadá následovně.
Ráno, ještě za svítání, nazuju běžecké boty a jdu procházkoběhat, což je prostě a jednoduše v moderním jazyce jogging (ale mně se to slovo nelíbí). Pak je čas si trochu odpočinout, respektive zaprokrastinovat, u nějakého seriálu se snídaní. A pak pokračuje program nějakým výletem, vycházkou a pokud je to možné i s nějakou tou svačinkou.





A teď už trochu konkrétně, prostě miluju pikniky. Na ten pravý piknik mě udolá každý.
A jak vypadá ten pravý piknik (podle mě)?
Nesmí chybit něco k jídlu, od croissantů přes sandwiche po nějaký ten salát. Dále nesmí chybět nějaká zábava v podobě knihy, karet či petanque. Důležitý je samozřejmě i pitný režim v podobě freshe, domácí limonády a pro ty, co můžou, je důležité i víno. No a samozřejmě nejdůležitější je deka a polštáře pro to správné pohodlí. I když se takový náklad pronese, rozhodně se vyplatí, hlavně když se chystáte na delší piknik. Některé se pak mohou protáhnout i na celý den, a to je to pravé ořechové pro mě.



Ten můj ideální piknik jsem si nakonec musela udělat sama. Což mi koneckonců vůbec nevadilo, protože si poradím a zabavím se i sama. Navíc takový piknik pro sebe dokáže výborně pročistit hlavu a je to skvělý způsob k relaxaci.
A jelikož už jsem dospělák, tak jsem si dopřála i nějaké to alko potěšení. Tentokrát v podobě vína ze Zámeckého vinařství Třebívlice Johann W. Tohle výborné víno mi poslal na ochutnání e-shop ALKOHOL.cz a tímto jim chci i velmi poděkovat za takovou skvělou příležitost.
Vinařství JOHANN W se nachází v malebném kraji Českého středohoří - v Třebívlicích, které spadají do nejstaršího vinařského regionu v Čechách. Vinařství navazuje na staletí starou tradici litoměřických vinic a připomíná příběh nenaplněné lásky Johanna Wolfganga Goetha k baronce Ulrice von Levetzow.
Na tomhle vínu mě zaujala nejen poutavá historie, ale právě i lokalita. Přeci jen nejznámější česká vína obvykle pochází z Moravy, která je pro své víno velmi známá.
Konkrétně Pinot Noir Rosé mě tedy rozhodně okouzlil. Jemná chuť s příjemnou kyselinkou byla osvěžujícím obohacením mého malého sólo pikniku.
Rozhodně se chystá nabídku třebívlického vinařství prozkoumat podrobněji. 


Dále jsem si sebou na piknik vzala croissant, protože to je pro mě povinná výbava každého pikniku, skvělý sandwich z domácích surovin (tedy až na rajče, ale špenát už je domácí <3 ). Abych nebyla jen ovíněná, tak i domácí fialkovou limonádu a pro zábavu jsem přibalila mini petanque.


Mně už zbývá přát vám krásný zbytek dne a ráda si přečtu co vy a piknik. Také mi dejte vědět, zda budete mít zájem o nějaké recepty a tipy na piknik.

Žádné komentáře:

Okomentovat