čtvrtek 30. srpna 2018

Vzpomínka na léto

Vypadá to, že to parné léto nás pomalu opouští. Ale než opravdu odejde, tak jsem vám chtěla představit ještě jeden drink z limoncella. V kombinaci s tonikem jste si na něm mohli pochutnat už v předchozím článku, tam se taky dozvíte o limoncello více.


Dneska jsem se rozhodla vám představit něco snad ještě lepšího. Tenhle drink jsem měla už v Itálii a musela jsem ho zkusit znovu. Je to kombinace skvělého citronového likéru a italského šumivého vína prosecco.

Na drink tedy potřebujete hlavně vychlazené prosecco a limoncello plus na ozdobu můžete použít citrón (nejlépe bio, pěstovaný bez postřiků).
No a když máte všechno připravené, tak stačí smíchat 2 cl limoncello s 8 cl prosecco. Drink se podává klasicky ve "flétně" (šampuska) a můžete ozdobit třeba jako já kůrou z bio citronu. 


Drink skvěle nahradí mimosu na brunchy. Hodí se i na grilování, nebo když zrovna hledáte, co budete vařit příště. :-)

Tenhle článek vznikl ve spolupráci s alkohol.cz, který mi poskytl prosecco (ale lze tam sehnat i zmiňované limoncello, které jsem si dovezla z Itálie).

Výborné prosecco koupíte tady.
Limoncello si můžete vybrat tu.

2 komentáře:

  1. Verčo, popravdě mě limoncello nalákalo. Dokonce i k cestě do Itálie :)
    Mějte se krásně, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych tam nejraději vycestovala znova, ale to především kvůli zmrzlině, ta byla fakt výborná. :-)

      Vymazat