neděle 5. srpna 2018

Citrónové ochlazení

Kdo mě sleduje na instagramu, tak si mohl všimnout, že jsem byla na chvíli v Itálii. Dávala jsem si takovou krátkou dovolenou od všeho a chvíli jsem prostě jen dobře jedla, hodně spala a užívala si tepla. Když jsem pak v jednom z místních krámků kupovala vodu, narazila jsem na Limoncello, o kterém jsem slyšela, ale ještě se mi pod ruku nedostal.




Limoncello je ovocný likér, který se vyrábí z citronové kůry, lihu a cukru a pochází z jihu Itálie. Používá se převážně jako digestiv, ale taky se přidává do míchaných nápojů. A jedeno takové osvěžení jsem si pro vás dneska připravila právě s limoncellem.


Potřebujete Limoncello, tonik, led a popřípadě citron na ozdobu.

Smíchejte ve sklenici 5 cl Limoncello, 10 cl toniku a drcený led, přidejte brčko (kovové samozřejmě) a můžete ozdobit citronem.

Výborné je Limoncello i s proseccem nebo jen tak na ledu.


Nemusíte zoufat a jezdit do Itálie, Limoncello se dá pořídit i u nás. Můžete ho najít například v nabídce webu Alkohol.cz nebo i u jiných.


Čím se teď v létě chladíte vy?

4 komentáře:

  1. Limoncello mě taky baví. :) Jeho barva i chuť a přitom je docela silné. Krásné léto, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, taky mě moc baví. :)
      Také přeji krásné léto, Ivo.

      Vymazat
  2. To vyzerá chutne. Ak sa dostanem k ingredienciam alebo v bare k ponuke, ktorá tento nápoj obsahuje, určite ochutnám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučuji, limoncello se neztratí a teď jsem navíc publikovala nový návod na drink z něho. :)

      Vymazat