neděle 24. února 2019

Útěk z města

Blíží se konec února. Slunce nabírá pomalu na síle. Příroda se probouzí a co bylo do teď šedivé, začíná se zelenat.

Já jsem se takhle při pondělku vydala na výlet. Potřebovala jsem vyčistit hlavu a navíc to Slunce. Slunce mě prostě vytáhlo někam do přírody. Někam mimo ruch centra Prahy. Dlouho jsem nepřemýšlela a vydala se do Divoké Šárky. Byla to moje premiéra, ale kdo tu není poprvé, tak ví, co mám ráda. Podle mě, je nejlepší výlet ten, kde je voda, skály a výhled.
Pokud jste někdy váhali, tak neváhejte. Šárka určitě patří k jedněm z nejkrásnějších míst. Bylo mi jen líto, že jsem sebou neměla deku a pár přátel, s kterými bychom si udělali regulérní piknik s překrásným výhledem.
Klid a rovnováha přímo sálá z údolí při potoku i z vyhlídek na skalách. 















2 komentáře: